söndag 21 april 2013

Dagens matintag

Oh, my God - vilken dag!

Maten har i alla fall sett ut så här:

Frukost - 1 Polar extrem (2pp) med 1 tsk Lätt & Lagom (0,5pp), 1 tsk kaviar (0,5pp) och ett kokt ägg (2pp). Och 1/4 portion havregrynsgröt (1pp) med kiwi, hallon, 1/2 msk pumpakärnor/linfrön/solrosfrön (0,5pp) och mindre än 1/2 dl mjölk (0,5pp).

Lunch - en portion pulvermos (3pp), en stekt VV-grillkorv (3pp) och lite senap och ketchup.

Mellanmål - en banan, en apelsin

Middag/kvällsmat - 3/4 kebabrulle (21pp).

Övrigt: en liten påse Estrella potatischips (6,5pp), en sockerfri Redbull.

Jag har alltså bara utnyttjat 11,5 av mina Veckopropoints den här veckan, och det är jag jättenöjd med!
Jag känner mig fortfarande taggad och motiverad, och till stor del så beror det nog på frukten - jag ÄLSKAR frukt!









Inga kommentarer: