söndag 26 februari 2012

Våren är här!

Idag kändes det verkligen i luften att våren är på väg... Solen sken, fåglarna kvittrade och asfalten var nysopad ;-)
Underbart!

Dock så upptäckte jag på jobbet att jag inte alls låg kvar på 20:e plats här i stan på Tips-SM längre, utan hade halkat ner till plats 28... Och hur jag ligger till i butiken får vi veta imorgon - spännande!
Förresten, jag har ju glömt att berätta att mitt förra Topptips gick in - det blev 74:-/andel i vinst. Gårdagens Topptips hade jag ett enda fel på, och kvällens resultat är inte färdigt än...

Imorgon blir det dessutom strikt LCHF igen, och det ska bli riktigt skönt att styra upp allt det här med maten igen! Och få igång vardagsmotionen... Visserligen så har jag ju fortsatt med att GÅ till jobbet, men jag måste röra på mig ännu mer! Åh, vad jag vill ha ett sånt där Attract löpband - det kostar ju bara 2 995:- nu...

Efter jobbet köpte jag med mig tidningen Må Bra hem för att tanka lite inspiration, och nu ikväll så såg jag att det var fri frakt om man beställde från www.bodystore.com så jag skickade efter en Cocosa Pure Coconut Oil EKO, en Shirataki Fettucine och en Shirataki Mini Pearls (typ ris) = 123 kronor.

För att byta samtalsämne så har Noel haft feber idag :-(
Jag tror att den beror på sprutan för han känns inte sjuk för övrigt, men han fick Alvedon i förmiddags, mitt på dagen samt nu ikväll innan han somnade...
Imorgon ska han till tandläkaren kl 10.00, och sen får vi se om han orkar med att gå till dagis eller om jag får vara hemma!?!

Nu är det dags att sova...

Inga kommentarer: