tisdag 28 februari 2012

Namnnappar

Igår kom äntligen mina fina nappar från www.namnnappen.se - och snabbt gick det också: jag beställde dem ju i onsdags. Jag hade likadana nappar till Alva när hon började på dagis; det är ju himla smidigt när det står namn på ;-)

Inatt sov Noel typ ingenting, och jag håller på att bli galen snart! Han sov nog på sin höjd 30 minuter i sträck, och sen vaknade han och skrek och gnällde... Nu har han i och för sig ingen feber längre, men jag funderar på om det är hörn- eller kindtänderna som är på väg upp och att han har jätteont i munnen!?!

Klockan 12.00 idag ska jag ta med mig ungarna och gå bort till brorsan, för han ska visst bjuda på lunch! Sånt är ju alltid trevligt ;-)
Och kl 16.00 så är det dags för Alvas läkarbesök...

2 kommentarer:

TjockisMamman sa...

Testa o ge lite flytande alvedon innan nattning i kväll..

Tävling coola namnnappar sa...

Hej, känner ni till någon tävling där man kan vinna dessa?