lördag 25 februari 2012

Suddig, men härlig bild!

Jag har tre fina småbröder och alla är helt underbara mot mina barn! Det värmer i hjärtat att se ens ungar busa och skratta med sina morbröder ;-)
Vi var ju som sagt på kalas hos min lillebror förut, och av oss (och en av mina andra bröder) fick han en mikro. Och en stooor vit Toblerone!
Och vi i vår tur fick smörgåstårta och smarrigt fikabröd ;-)

Nu har jag precis kollat på Melodifestivalen, och jag blev så sjuuukt besviken över att Charlotte Perelli inte gick vidare :-(
Danny var helt okej. Och Dynasty. Men Lotta Engberg och Christer Sjögren!?!
Lisa Miskowski är ju supervacker och sjunger som en gudinna, men jag tycker nog inte att hon platsar i finalen... Fast i och för sig så är ju Ranelid redan där, så inget förvånar en längre...

Nu har jag precis gått och lagt mig! Med tanke på att jag knappt har sovit en blund de senaste två nätterna så är jag förvånad över att jag är vaken så här sent över huvud taget!

Vi hörs imorgon...

Inga kommentarer: