onsdag 22 februari 2012

Egentid

Nu när vi kom fram till dagis så tyckte fröknarna att det hade gått så bra med Noel hittills, så de tyckte att jag kunde gå hem... Så Noel får alltså klara sig utan mig fram till kl 16.30 idag ;-)

Och jag blev helt ställd - vad ska jag hitta på i 5 timmar, liksom!?!
Gå och handla, kolla efter present till Noel, städa, plocka ur diskmaskinen, sortera i garderoben (behövs!), åka in till banken, dammsuga, panta flaskor...

Äh, jag har bestämt mig - när jag kommer hem så ska jag lägga mig på soffan under en skön filt, göra iordning en god kopp te och läsa i min nya deckare ;-)

Härliga onsdag!!!

2 kommentarer:

Suzan sa...

kul! (förresten, vet du om att du har en jätteirriterande ordverifiering inställd när man ska kommentera?) =)

Suzan sa...

Nu funkar det! =)