måndag 20 februari 2012

Jag är fast...


Jag är fast i sockerberoendet!!!
Dagen började ju så bra med 2 mosade ägg till frukost, och fortsatte med lite chili con carne med ugnsrostade rotfrukter och broccoli till lunch (på dagis), men sedan jag kom hem så har det gått käpprätt utför...
Jag har ätit pannkakor. Och godis.

Faan, det som gick så himla bra! Nu känner jag att jag aldrig kommer att hitta tillbaka till mitt flow igen... Jag spyr bara jag tänker på smaken av kokosmjöl eller äggiga pizzabottnar :-(

Eftersom Noel fyller 1 år imorgon så tänker jag äta tårta med gott samvete, och sen hoppas jag på att motivationen och inspirationen hinner ikapp mig!

3 kommentarer:

Johanna sandberg Larsson sa...

Då är vi i preciis samma läge för tillfället. Det suger!

Vicky sa...

Ät du tårta. Han fyller bara ett år en gång. Jag tänker ta en semla... eller två. Du kommer säkert igång igen vad det lider.

Lotta sa...

Hej! Har du funderat på att ta professionell hjälp mot att du inte kan stå emot istället för att bara köra på själv?
Lotta