onsdag 29 februari 2012

Dagismundering

Jag har bett personalen på dagis att säga till mig vad Alva och Noel behöver ha så fixar jag det, och idag fick jag önskemål om ett par skor samt utebyxor till Noel så att han kan få krypa runt lite på marken/i sanden...
Sagt och gjort - det blev ett par vattentåliga utebyxor från Lindex för 179:- och ett par rea-kängor från Ica Maxi för 99:- (ord pris 349:-)...

Hoppas att han får det roligt utomhus imorgon :-)

Idag hade det gått ganska bra på dagis; han hade ätit med stor aptit, men dock så har han lite svårt för att sova där... Hoppas att han tar igen den sömnen inatt!

Tidigare idag så kom mitt paket från www.bodystore.com, men det känns som att pasta- och rissubstitutet känns väldigt "slajmigt"... Vi får väl se hur det smakar - det kanske är jättegott!?! Svindyrt är det ju i alla fall...
Jag börjar faktiskt att bli lite nyfiken på LCHQ - det är ju samma grund som LCHF, med skillnaden att man tillsätter lite frukt, quinoa m m...

Ja ja, nu ska jag sova i alla fall ;-)

Inga kommentarer: