tisdag 28 februari 2012

Bada badkar

Förut när vi kom hem mätta och belåtna efter maten på Alpina så sjönk jag ner i ett skumbad med min nya Amelia, men efter typ 20 minuter hade jag visst två ungar hos mig i badkaret ;-) Men det var mysigt det också...
Och nu ikväll så har jag fått en skön fotmassage av M - tack så mycket!

Dag två med LCHF har gått bra, och det blev lite vardagsmotion idag också: en promenad på 1,3 km till brorsan och tillbaka igen (=2,6 km) samt en promenad till BVC på 1,8 km...
Och inga onyttigheter ;-)

Please God, låt Noel och jag få sova inatt! Fyra nätter utan sömn håller på att göra mig helt tokig... Han har sovit jättedjupt i två och en halv timme nu, så jag hoppas att det håller i sig. Jag lade ner honom i spjälsängen förut, men vi får väl se hur länge han ligger kvar där... Han fick lite Alvedon innan han lade sig också, så den kanske hjälper lite mot det onda i munnen - tack för tipset, tjockismamman ;-)

Imorgon blir det jobb kl 10.30-16.00.

Inga kommentarer: