torsdag 5 november 2009

Rolig middag...eller inte...


Nu ikväll hade jag bara 5 points kvar att äta för när jag kom hem, så middagen går ju inte till historien som världens godaste direkt... men den duger för mig!

Jag är verkligen supertrött just nu, så antagligen kommer jag att gå och lägga mig ungefär samtidigt som Alva ikväll. Och hon är så fruktansvärt grinig för tillfället, så hon kommer ju att åka i säng hyfsat snart...
Egentligen har jag en webbaserad ATG-utbildning att göra inom snar framtid, men jag orkar verkligen inte med den ikväll - fr o m 1 januari ska alla anställda hos oss ha gjort den för att vi ska kunna bli live-ombud, men den får vänta...

Nu tjatar Alva hål i huvudet på mig om att hon vill ha välling, så jag går väl och ordnar till den..
Jag stannar på 19 points idag, och vi hörs imorgon igen!

Inga kommentarer: