onsdag 4 november 2009

Jippie!


Förut när jag skulle dra åt skärpet i midjan kunde jag dra in ända till sista hålet, så jag förstod ju att något positivt var på gång...och titta på vågen: 63,8 kg!!!

Måndagen den 20 juli startade jag mitt nya liv och då vägde jag 73 kg - idag 3 1/2 månad senare har jag gått ner nästan 10 kg...
Alltså, kan man vara annat än nöjd?
Nu är det bara att ta tag i de sista 0,8 kg också, och sen får jag nog unna mig nåt riktigt fint! Och efter det fortsätter kampen mot kilona, och jag vill nog försöka gå ner till ca 55 kg... men som jag har sagt innan, så är jag jättenöjd med att komma under 60 kg-strecket som ett första mål...

Ha en bra dag allihopa, så hörs vi ikväll!

2 kommentarer:

Slaktarn sa...

gött,kämpa på........

Helen sa...

MEN HERREGUD VA DU ÄR BRA!! så jäklar duktig.. klappa dig massor på axeln å va stolt.. nästan 10kg.., härligt.. nu skulle det sitta bra med ett foto så man får se hur du ser ut kroppsmässigt.. du måste vara rätt smal nu.. kram kram kram kram