lördag 28 november 2009

Julpyntat idag...

Igår kväll kom M och hämtade Alva efter att vi hade varit på Mora Träsk, så jag fick hela kvällen för mig själv - det var verkligen jätteskönt och välbehövligt, så jag la mig till rätta i soffan och tittade på 2 filmer: Taken och Rachel getting married.
Båda filmerna var sevärda, men Taken var verkligen skitbra! Kan varmt rekommenderas...
Ikväll ska jag nog kolla på Public enemies; hyrde den ENBART för att Johnny Depp spelar huvudrollen :-)

Tidigare idag följde jag med M ut till huset och hämtade hit allt julpynt, så eftermiddagen har jag ägnat åt att städa lägenheten och julpynta. Känner dock att jag vill ha MER julkänsla, så imorgon får det bli en sväng på stan och förhoppningsvis lite shopping!
Det är ju skyltsöndag också, så vi ska passa på att åka häst och vagn runt Kyrkparken och träffa tomten.

Nu ska jag sjunka ner i soffan och bara slappa resten av kvällen...


Inga kommentarer: