söndag 8 november 2009

Ett år äldre...

Idag fyller jag 33 år, och det känns väl helt okej!
Det värsta är bara att för en liten stund sen slog det mig att det här är min första födelsedag utan mamma, så jag fick en liten gråtattack och nu svider det som eld i ögonen...
Jag fick en bukett med röda rosor av M och Alva förut, och den ställde jag vid kortet av mamma och då blev det så himla jobbigt helt plötsligt. Usch, jag fasar inför julen...

Annars har dagen varit jättebra!
Jag fick sovmorgon imorse, och eftersom M hade Alva kunde jag springa runt här i lägenheten och städa och baka i lugn och ro.
Det blev hembakade kolakakor, chokladbollar och chokladmarängtårta. Smaskigt!
Och vad fick jag då? Jo; en jättefin prydnadskudde, varma sockar, en bukett röda rosor, en back julmust (!), 2 Delon bodybutter (en kokos, en granatäpple), 2 gröna växter i svarta höga krukor, 1 grön växt i en vit kruka och pengar...
Och mängder av gratulationer på Facebook :-)

1 kommentar:

blåbär72 sa...

Jag tycker du är så duktig som kämpar med din vikt syns massor nu i ansiktet att du gått ner. Jag gillar att läsa din blogg och har dej som favoriter, det är kul när du fotar maten och beskriver din vardag. Jag har gått ner 20 kg med hjälp av vv men är nu gravid i 9:e månaden och har gått upp 12 kg, men sen ska här räknas points igen. Kämpa på och grattis på födelsedagen i efterskott. Kram