måndag 9 november 2009

Alva valde mat idag:


Ris och korvstroganoff (6p).

Sitter och kollar på Ullared på 5:an, och faan vilket skönt program! Men vad pinsam Peter Wahlbeck är...

Idag har det gått bra med pointsen, men jag är så himla godissugen just nu!
Till frukost åt jag två skinkmackor och en kopp kaffe (4p), till mellanmål blev det 1 äpple och 1 päron, till lunch VV-fiskgryta (4,5p), till middag ris och korvstroganoff (6p), till kvällsmat åt jag en skinkmacka (2p) samt lite popcorn och Cola zero (2p).

Imorgon är jag ledig och då är det tvättstugan som gäller... Sen på kvällen har vi Maxi-träff med samkväm och god mat - kul!
M är snäll och tar Alva så att jag kan gå dit...

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på teven.
Vi hörs!


1 kommentar:

Slaktarn sa...

ser gott ut:-) och en film till det......