torsdag 28 augusti 2008

Jag och Alva!


Sitter framför teven och samlar inspiration inför min pulverdiet, genom att titta på 3 feta kvinnor som tävlar om att gå ner mest i vikt och vinna en brudklänning...hmm... Hur som helst så har M varit hemma med Alva idag, för igår när jag hämtade henne på dagis så satt hon på en stol med en spyhink i knät.. Stackars lilla bäbisen! Hon mår mycket bättre nu, men får vara hemma imorgon också. Själv har jag hosta och ont i halsen, men det får gå ändå... Huvudsaken är att jag är pigg och alert på måndag, för då gäller det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har nyss gått med i VV dels för att jag har många kg att ta tag i men mest för att ändra mitt sätt att laga och äta maten.
Behöver mer sund och bättre mat och VV lät bra.
Hittade hit när jag satt och surfade runt på olka sidor om viktminskning,
är det OK om jag länkar hit så jag lätt hittar hit igen?
Både för att läsa och se hur det går gör dig.
/Carola

Anonym sa...

Vad skönt att Du mår bättre iaf.
Jobbigt när de är sjuka de små liven, Felicia hade magsjuka precis innan skolan började så det var spyhink som gällde då också:(
Spännande på måndag=)
Jag börjar den..hmm..10e september tror jag det blir.
Har endel inplanerat redan men den 10 då!!=)
Vad fina ni är på kortet!
Å vad ung du ser ut!!
Söta=)
Kram