tisdag 5 augusti 2008

5052 steg idag...

Jag fick så dåligt samvete nu ikväll när jag tänkte på att jag inte hade gått ens 2 meter utanför huset idag på min lediga dag, så när M kom hem spände jag på mig min nya stegräknare och satte på mp3-spelaren i mobilen, och tog en promenad på 40 minuter. Jätteskönt!
När jag kom hem var jag jättehungrig och åt 2 stycken Javisst-smörgåsar med lätt & lagom, minikeso och gurka, samt lättfil och flingor. Tidigare hos mamma åt jag 1 äpple och 1 kiwi, och drack en burk Coca Cola Zero. Sammanlagt16,5 points idag!

3 kommentarer:

Helen sa...

duktig du är.. men bara en undran.. äter du både middag å lunch å sen ändå kan äta 2 mackor å hålla pointsen så låga.. eller .. bara nyfiken för att få lite tips.. jag räknar inte men man kan ju tänka så ändå

kram å pepp

Anonym sa...

Hej!
Jo den nollställs atumatiskt,så det behöver du inte tänka på.
Nä jag kundetyvärr inte hållamig ifrån godiset:(

Men filmen var KANON!!

Kram

Anonym sa...

Går du med eller utan stavar? Du vet väl att förbränningen ökar med upp till 40% vid stavgång