fredag 8 augusti 2008

Jag har blivit utmanad av Linda...


Tre saker jag gör när jag vaknar:

* går upp och duschar
* klär på mig och sminkar mig
* äter frukost (om klockan är mer än 8.00, annars får jag inte i mig något)

Tre saker jag måste ha under dagen:

* uppmärksamhet och bekräftelse
* kaffe och vatten
* något sött i någon form (kan vara en godisbit eller en bit honungsmelon eller Cola light eller vad som helst, egentligen...)

Tre personligheter hos mej:

* kontrollfreak
* omtänksam och snäll och naiv
* principfast

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:

* bloggen
* LÄSA pocketböcker
* bada badkar (med eller utan Alva)

Tre saker jag är rädd för:

* GETINGAR
* fula gubbar
* sjukdom och död

Tre saker jag drömmer om:

* en egen röd liten stuga
* en bra framtid för mig själv och alla mina nära och kära
* ett fast heltidsjobb (helst ett eget mysigt litet café)

Jag utmanar:

Hallonpajen
Helene
Mia-Caramia

3 kommentarer:

Helen sa...

hej har fått den utmaningen för ett tag sen så jag lägger upp den igen då... det är ju samma svar.. ok.. hoppas det är ok...men jag gör det ikväll kram

Anonym sa...

Har oxå fått denna innan ,men jag fixar en till;) Men gör det i morgon....ok?
Hoppas du hittade en massa bra och roliga saker iUllared?

Kram

Anonym sa...

Kul att du antog utmaningen=)