söndag 24 augusti 2008

Imorgon börjar min pulverdiet...


Ja, nu har jag precis varit på Maxi och köpt en kartong jordgubbspulver, så imorgon är det allt eller inget som gäller! Jag VET att det inte är den bästa metoden, men jag känner att jag inte klarar av VV just nu och jag klarar definitivt inte av att bara minska ner på maten- det måste KÄNNAS att det är på allvar! Och nu måste jag verkligen gå ner i vikt! M tycker absolut inte att jag ska hålla på med sånt här, utan träna istället, och jag förstår honom till 100%, men jag vill ändå prova och hoppas att det funkar bra efteråt också... Men förut önskade han mig lycka till med kuren i alla fall, så jag vet att han står bakom mig i mitt beslut- och jag behöver allt stöd jag kan få! Wish me good luck...

5 kommentarer:

Cornelia sa...

Kör hårt!
Stort lycka till
Kram och pepp
Cornelia

batgirl sa...

KRAM O PEPP!

QvinnaDeLuxe sa...

Nutrilett är inge bra metod, MEN det funkade för mig som "kick-start".
Se bara till att du har en plan för tiden EFTER kuren!!! Det är mitt bästa tips.
Ha också klart för dig hur länge du ska köra pulver. För min del blev jag så rädd av att kanske gå upp allt direkt att jag bara körde på! Nästan 4 veckor blev det på pulver och det var nog lite för länge!

Pepp på dig!

/Q

Helen sa...

LYCKA TILL:. hoppas du får en bra start så du blir taggad för mer.. kram

Anonym sa...

Hej!
Och lycka till!
Pepp på dig från mig!!