fredag 8 augusti 2008

Imorgon blir det Ullared - avfärd kl 5... gääääsp...

Imorgon sticker jag och mamma iväg till Ullared en sväng, och det ska bli så himla roligt! Dels har jag inte varit där på så länge och dels är det så mycket jag vill köpa. När jag var där förra gången strosade jag bara runt litegrann och köpte typ ingenting, men nu ska jag köpa stövlar och regnkläder till mig själv, en höstjacka till mig själv, höstskor till mig själv, träningskläder till mig själv, en hall-lampa, mysdressar till Alva och lite annat smått och gott, t ex schampo och såna grejer.

Idag har jag lyckats hålla mig till mina points (igen).
Till frukost åt jag 4 dl miniyoggi (2p), till mellis åt jag 1 äpple och en kopp kaffe, till lunch åt jag pastaskruvar med pastasåsen jag gjorde häromdagen (7p), till mellis nr 2 åt jag en fruktsallad på vatten- och honungsmelon, och jordgubbar. Till middag åt jag ris och en indisk quornfilégryta, samt minimorötter (6,5p). Till detta har jag druckit mängder med vatten och några glas Coca Cola zero.

Idag har jag gått 4873 steg = 3,02 kilometer.

4 kommentarer:

Helen sa...

duktiga du... vi fortsätter å kör hårt.. kram å pepp.. du jag lägger ut utmaningen imorrn..ska se film nu

Helen sa...

a förresten ha det så himla skoj imorrn.. njut av att vara utan barn.. kram

Cornelia sa...

Härligt! Ha en underbar dag!

Anonym sa...

Hoppas du haft en fin dag med mkt shopping idag=)
Vill med åka till Ullared nån'gång!
Jag har aldrig varit där..

Duktig du är med pointsen, jag har så j-la svårt o komma igång!!
Kram