tisdag 5 augusti 2008

Iiiiihhhhh, min stegräknare!

Förut fick jag en avi med posten, och det måste ju vara min stegräknare som har kommit!!! Jag har inte beställt något annat i alla fall... men vad snabbt det gick, i så fall. Jag beställde den ju igår... det kallar jag service!

Nu ska jag och Alva åka och hälsa på morsan en sväng - håll tummarna för att hon inte dukar upp något smarrigt som blir dundersvårt att avhålla sig ifrån. Igår hade hon ju gjort en mjuk chokladkaka med krämig vit choklad inuti, men tro det eller ej, så lyckades jag utan problem. Duktiga mig!

Till middag idag blev det fullkornssnäckor och quornfärssås (7p), så nu är jag uppe i 9 points totalt hittills. Tja, det går ju riktigt bra det här!!! :-)

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Den chokladkakan hade jag haft sjukt svårt att motstå. Grymt bra gjort.

Anonym sa...

Mmm guud vilken god chokladkaka det lät som, håller med..hade haft sjuukt svårt att hålla mig ifrån den!!
=)

batgirl sa...

Bra att du inte tog den ;)