onsdag 15 oktober 2014

Slutkörd

Efter tre dagars vabbande kan jag tala om att jag håller på att bli ett nervvrak! Dessutom så tänkte jag skicka iväg Noel till dagis imorgon och själv gå till jobbet, men efter att han sprutlackerade hela toastolen tidigare ikväll så fick jag ställa in den planen :-(
Han började ju att bli bättre, men sen verkade det komma tillbaka... Och han kändes dessutom väldigt varm också!
(Dock så åt han ett päron förut och det kan man väl bli lös i magen av!?!)...

Nu får jag hur som helst vara hemma imorgon också, och jag börjar verkligen att klättra på väggarna snart... Såg att det var ljusvandring i Tibro imorgon kväll, så jag funderar på att ta med mig Alva dit så att man kommer utanför dörren en liten stund i alla fall!
Fast idag kom jag i och för sig ut en liten sväng; vi blev kallade till ett möte på jobbet, och där fick vi reda på att våran handlare kommer att lämna oss och ta över Ica Maxi i Kalmar... Roligt för honom, men tråkigt för oss :-(

Det finns ett ord som bättre än något annat beskriver min chef, och det är TRYGGHET. Jag har alltid känt mig trygg med honom bakom mig, och jag kommer verkligen att sakna både honom och hans fru... Det blir en stor förlust för oss som är kvar!
Dessutom så följer butikschefen med dem, så ingenting kommer att bli sig likt på jobbet... Jag har inte ens hunnit börja oroa mig inför framtiden, men jag hoppas att det blir till det bästa för alla parter...

Inga kommentarer: