fredag 24 oktober 2014

Ont i magen...

Imorse vaknade jag av att mensen hade satt igång, och idag har jag haft ont i magen hela dagen :-(
Dessutom har jag fördelat mina propoints helt fel, så jag har varit hungrig hela eftermiddagen/kvällen...

Frukosten på jobbet kostade 10 pp (plus ytterligare 1 pp för dagsransonen av mjölk), till middag åt jag potatis, två små biffar och champinjonsås för 10 pp och till kvällsmat fick det bli en macka och yoghurt för 5 pp.

Utöver detta har jag ätit ett päron, en clementin och två bananer samt druckit en Vemma verve (2 pp) = jag har således förbrukat två veckobonus-propoints idag...

Frukosten åt jag kl 8.20, lunchen kl 12.30 och kvällsmaten inte förrän kl 20.30... Helt fel att vänta så länge, men annat kom i vägen idag!

Nu är det dags att sova! Imorgon är jag ledig och på kvällen tänker jag äta sushi ;-)

Inga kommentarer: