onsdag 8 oktober 2014

Betyg på Pinchos

Lite delade meningar om Pinchos, men totalbetyget blir nog 7 av 10...

Servicen och inredningen var tiptop!

Det som drog ner betyget en aning var att appen inte funkade som den skulle när det var dags att beställa = man såg inte bilderna på maten, samt att det var väldigt kallt i lokalen.

När det kom till maten så kändes den vällagad och god, men man får ju vääääldigt lite på tallriken så det blir ganska dyrt i slutändan... Jag beställde fem små varmrätter, två mini-desserter, en läsk och en kopp te, och notan hamnade på cirka 300 kronor...

Jag kan absolut tänka mig att gå dit igen för att det var en häftig upplevelse, men det är ju inte så att jag MÅSTE dit igen... Typ...

Och när det kommer till kritan så är ju ändå sällskapet det viktigaste, och mitt crew ikväll får maxpoäng! (Ps: jag snodde bilden av Camilla och därför är hon inte med på bilden)...

Ikväll korade vi även omgångens vinnare av Halv åtta hos mig, och jag fick lämna över vandringspokalen till Hilda!
Om en månad börjar vi en ny omgång - det ska bli så himla kul!!!

Inga kommentarer: