söndag 19 oktober 2014

Hjärn-fight

Idag har mina tankar haft ett inbördeskrig i hjärnan... Med ett godissug utan dess like och 27 pp kvar att förbruka var jag såååå nära att sätta mig i bilen och åka till Ica och köpa choklad, MEN det gjorde jag inte!
Jag åt en macka och en tallrik yoghurt för mina sista dagliga propoints istället, och lämnade mina 27 återstående bonuspropoints outnyttjade - och det känns så jäkla bra!!!

Dock så har jag ont i magen ikväll, så jag misstänker att röda veckan är i antågande - mindre kul :-(

Nu är det dags att sova, och det ska bli så himla skönt! Alva och hennes kompis somnade inte förrän typ halv tre inatt (M tog med dem på spökvandring i Skara tidigare på kvällen), och Noel vaknade kl 06.45 imorse... Gäsp...

Det känns superrätt att köra VV igen; jag hoppas bara att engagemanget och entusiasmen håller i sig!

Godnatt allihopa ;-)

Inga kommentarer: