måndag 13 oktober 2014

En dåres envishet

Jag har lovat mig själv flertalet gånger att ALDRIG mer gå tillbaka till Viktväktarna, men nu har jag gjort det igen...

Jag och en arbetskompis gick dit och skulle registrera oss kl 10 idag, men p g a diverse datastrul så kunde konsulenten inte lägga in oss som medlemmar den här gången, så vi fick gå tomhänta hem därifrån :-(
Eller ja, vi fick med oss ett häfte som hette "Starta lätt", men eftersom vi inte hade hunnit gå igenom någonting innan så känns det jätterörigt!
Jag hittade en gammal Butiksguiden och en kalkylator härhemma, så jag kör igång på egen hand...

Jag hittade en sida på nätet om hur man räknar ut hur många Propoints man ska äta varje dag, och jag hamnade på 24 pp (dock så fick jag reda på att 26 pp är det lägsta, så där startar jag)...

Jag har egentligen tusen saker att skriva om, men nu måste jag iväg och hämta M på jobbet. Återkommer snart!

Inga kommentarer: