onsdag 8 oktober 2014

Migrän

Herre jösses, vilket migränanfall jag har haft alldeles nyss! Fick lite huvudvärk när jag skulle åka och hämta Alva efter skolan, och sen utvecklade det sig till världens migränanfall :-(
Jag satt och hängde över köksbordet och höll för huvudet medan jag gräddade våfflor åt Alva, två kompisar och Noel, och trodde att jag skulle behöva gå in på toa och spy flera gånger...
Tog 2 Treo och lade mig på soffan, och nu äntligen börjar det släppa...

Kunde inte fatta vart det kom ifrån, men sen trillade polletten ner - jag drack inget te imorse!
Nu har jag druckit typ världens största kopp te, och ska försöka ta itu med disken och den rena tvätten...

Fick inte i mig någon mat p g a migränen, men det gör ju ingenting för om typ en timma ska vi ju till Pinchos ;-)

Inga kommentarer: