onsdag 1 oktober 2014

Godnatt

Förra gången blev han biten i armen, och den här gången fick han en stor ute-sopborste rätt i ansiktet... Av samma person!

Alltså, det är BARN vi pratar om och det är svårt att lägga skulden på någon, men nu börjar vi bli trötta på det här!
När det hela tiden är en och samma unge som bråkar, och Noel dessutom är den som oftast får ta emot skiten, så blir man less...
Jag tror att det är dags att prata med fröknarna på dagis snart (eller mer korrekt - prata med pedagogerna på förskolan ;-) för jag börjar bli orolig över att han inte kommer vilja gå dit mer snart...
Både jag och M har alltid tyckt att våran förskola är den bästa, och fröknarna är helt suveräna, men snart får man nog agera mot den här bråkiga ungen!

Noel verkar ta det med ro än så länge, men jag känner mig inte trygg att lämna honom på förskolan längre när jag vet hur den andra ungen är...

Nåja, slutgrubblat över det för tillfället!
Idag har jag varit ganska hungrig hela dagen; måste nog öka fettmängden alternativt äta lite större portioner.
Kände av lite huvudvärk förut också, men det beror nog på sockeravvänjningen... Jag slapp att ta tablett i alla fall, så det var överkomligt!

Idag fick vi förresten en ny spis - hurra!
Och mina nya kängor har kommit ;-)

Nu är det dags att sova! Imorgon jobbar jag kl 9.45-18.15... Godnatt!

Inga kommentarer: