onsdag 29 oktober 2014

Bloggen fyller 7 år idag!!!

Idag är det exakt sju år sedan jag skrev det första inlägget här på min blogg! Klockan var 20:24 och inlägget handlade om... Viktväktarna... Nu är jag tillbaka där allt började typ ;-)

Tänk vad min lilla blogg har hjälpt mig att reda ut tankar och känslor under åren som har gått; min livlina.. Jag älskar min blogg!
Och jag blir så himla glad när jag tänker på att det faktiskt finns folk som vill läsa om mina tankar och funderingar som jag skriver ner här - tack till alla er som surfar in här och tar del av min vardag!
Just nu blir det mest matbilder, men håll ut - det kommer personliga inlägg emellanåt också ;-)

Nu är det dags att sova! Väckarklockan ringer snart, närmare bestämt kl 05.50, och sen väntar jobb mellan kl 6.45-17.00... MEN jag längtar ändå tills imorgon, för på kvällen kommer M:s bror med familj ner från Stockholm och det ska bli sååå himla kul att träffa dem igen!!!



Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: