tisdag 18 februari 2014

Sömnlös natt?

Jag däckade i soffan med världens huvudvärk förut vid 18-tiden, och när jag vaknade till en timma senare så hade Noel också somnat där... (M var upptagen i köket och märkte ingenting). Vi förflyttade oss ner till sovrummet istället, och fram tills nu så har nog Noel vaknat minst tio gånger och gnällt, hostat, nyst och snorat - det känns som att det kommer att bli en sömnlös natt :-(
Men vi är hemma imorgon också, så vi får väl ta igen sömnen under dagen...

Jag blev inte klok på vad huvudvärken kunde bero på, för jag har ätit mat idag och druckit både te, Pepsi Max och vatten, men så säger M:
-"Du har inte ätit mycket ost då? Det får ju jag migrän av..."

Hmmmm.... En OSTfralla med räkOST och goudaOST till frukost, och köttfärsgratäng med PhiladelphiaOST i och riven OST på, samt OSTchips och OSTdip till...

Där har vi nog svaret!!!

Inga kommentarer: