söndag 23 februari 2014

Hamburgare

Denna goding fick bli dagens kvällsmat; en dubbel osthamburgare i salladsblad...

Jag är så jäkla nöjd med mig själv att jag inte har "fuskat" en endaste gång sedan nyår; alltså att jag inte har gått bananas och tryckt i mig en smågodispåse eller vräkt i mig en tallrik pasta med ketchup typ...
Jag åt ju tre friterade räkor igår och en 9-bitars Chicken McNuggets efter Göteborgs-resan, men jag tycker ändå att jag har skött mig riktigt bra!

Nästa vecka ska jag tajta till mig litegrann, men det blir nog inte helt mejerifritt som jag sa häromdagen! Jag köpte en gräddost i fredags som jag inte har öppnat än samt en burk Skagenröra som ropar på mig från kylskåpet, men däremot så blir det INGA Questbars... Den här veckan har jag varken ätit mörk choklad eller nötter, och det tänker jag inte göra under veckan som kommer heller!
Och jag kör vidare med min periodiska fasta också; funderar dock på att byta tid till 10-18... Men jag vet inte än; jag kanske fortsätter med 11-19!?!

Nu ska jag hur som helst sova, och imorgon jobbar jag kl 9.45-18.15...

Godnatt!

Inga kommentarer: