söndag 23 februari 2014

Förberedelser

Idag blir det kalas för hela slanten, så nu är det väl dags att pallra sig upp och börja plocka iordning här hemma... Vi ska ju inte bara fira Noel idag, utan även brorsans fru samt lillebror, och det vankas både smörgåstårta och Prinsesstårta ;-)
Dock inte för mig - jag gör iordning ett smarrigt microbröd med mycket godsaker på istället, och istället för tårta så får det bli en chokladbiskvi à la LCHF och/eller en Questbar.

Igår hade jag och Alva lite egentid och åkte runt till typ tusen olika affärer och shoppade loss, och jag kunde inte hålla mig ifrån att åka till Sportgymbutiken - de säljer Questbars!!! Många olika sorter fanns det och priset var 25:-/styck... Jag köpte en med citronsmak!

Igår köpte vi en jättehäftig dräkt till Noel också - ni får se den sen ;-)

Inga kommentarer: