onsdag 26 februari 2014

Ledig

Idag har jag som sagt varit ledig, och det har varit jätteskönt! Dock så har jag känt mig konstig de senaste dagarna; igår var jag så trött att jag hade kunnat somna typ stående, och idag har jag varit hungrig hela dagen... Och NEJ, jag är inte gravid (om nu någon skulle få för sig den befängda idén - jag är definitivt klar med barnabiten i mitt liv)...

Det känns väl sådär att jag trillade dit på chokladmoussen nu ikväll, men jag är ganska förlåtande mot mig själv nu för tiden! Så länge jag håller mig inom ramarna för LCHF och håller mig till fastan, så är jag nöjd med min bedrift ;-)

Jag ska försöka att ta mig ut på lite längre promenader nu när det börjar bli torrt och ljusare ute; jag laddade precis ner 30 dagars fri Storytel (ljudböcker) via appen Wrapp, så jag ska ge den en chans till! Jag föredrar ju egentligen böcker i pappersformat...

Nu är det Sveriges Mästerkock ;-)

Inga kommentarer: