torsdag 27 februari 2014

Godnatt

Nu orkar jag inte hålla ögonen öppna en sekund till, men jag ville bara kika in och säga godnatt innan jag går ner och lägger mig...

Idag hade jag en riktigt bra dag på jobbet! Jag kände att jag var på ett strålande humör och riktigt driven = på hugget, och det resulterade bl a i 20(!) sålda Bingolotter ;-)
(Vi hade en liten säljutmaning där vi fick i uppdrag att sälja 2 lotter var, och jag sålde som sagt liiiite mer)...
Dessutom dök det upp ett intressant erbjudande; berättar mer om det lite senare OM det går i lås ;-)

Idag åt jag inte första målet mat förrän kl 12.30, och det blev två kokta ägg, lite smörgåssallad: kyckling/bacon, gul paprika, inlagd gurka och pulled pork. Och sen åt jag inget mer förrän salladen vid 18-tiden, och efter det så har jag inte ätit nåt mer... Nöjd!

Imorgon är jag ledig, så på återseende då!

Inga kommentarer: