torsdag 27 februari 2014

Plock-sallad

Nu ikväll så hämtade M upp mig på jobbet, sen åkte vi och hämtade Noel på dagis och efter det så blev det en tripp till Prima (Alva följde med en kompis hem efter fritids)...
Jag visste inte riktigt vad jag var sugen på så jag plockade ihop en sallad av isbergssallad, gurka, tomat, riven ost, keso, kyckling, räkor, bacon och tzatziki, men usch - den var inget vidare god :-(

Nåja, när vi kom hem så tog jag och Noel en varm skön dusch ihop, och nu har han precis somnat.
M åkte iväg och hämtade Alva för en halvtimme sedan, och nu är det dags för henne att krypa till kojs också!

Jag står i valet och kvalet mellan att gå upp och dricka en kopp te och börja läsa i sista delen av Femtio nyanser-serien, alternativt att gå och lägga mig... Jag är såååå trött!!!
Men å andra sidan så är jag ju ledig imorgon...

Inga kommentarer: