fredag 23 augusti 2013

Traktor-race

Förut tog jag med mig ungarna och åkte till Falköping och hämtade M på jobbet, och efter det så åkte vi på traktor-race... Alltså, det är ju en viss typ av människor som går på sånt ;-)
Men det var ganska kul...förutom att jag fick världens allergiska reaktion av hästekipagen som tävlade innan själva racet! Mina ögonvitor grumlade ihop sig och blev typ som en tjock massa (visar en bild alldeles strax)... Nu har det lugnat ner sig lite, men jag är fortfarande knallröd i ögonen samtidigt som det svider!

Klockan är inte ens halv tio och det är fredag, men jag har precis gått ner och lagt mig. Jag är så trött att jag känner mig illamående :-(
Nu ska det bli riktigt skönt att sova, och imorgon så drar vi till Ullared - tjoho, vad det ska bli kul!!!

Inga kommentarer: