onsdag 21 augusti 2013

Äntligen!!!

Idag kom den äntligen - Ikeakatalogen ;-)
Och så har jag inte ens hunnit öppna den... Men det kommer jag definitivt att göra inom en snar framtid; jag älskar att bläddra i katalogen och drömma mig bort...

Och på tal om att drömma sig bort så är det precis vad jag sysslar med på dagarna nu för tiden - jag är så himla sugen på att bara dra iväg någonstans... Utomlands. Helt själv... Jag vill bara vara ifred!
Det känns ju galet egoistiskt att bara tänka tanken när man har familj, men det är precis vad jag går runt och drömmer om för tillfället; att åka till Spanien eller Grekland och bara sola och bada och läsa böcker på stranden i en veckas tid och inte ens prata med en annan människa...
He he, jag känner mig nästan dum i huvudet av att bara skriva ner det, men det är precis så jag känner!

De sista fem åren har varit ett enda stort trauma för mig känns det som, och mitt i all sorg och allt elände så har jag tappat bort mig själv fullständigt... Jag vet knappt vem jag är längre och ännu mindre vem jag vill vara och vad jag vill göra med mitt liv!
Jag låter bara dagarna gå och bryr mig inte så himla mycket om någonting längre...

Jag orkar med att ta hand om mig själv, ungarna och jobbet, men sen är det typ tvärstopp! Och jag går inte runt och är deprimerad och vill ta livet av mig eller nåt, men jag är TOM... Fullständigt likgiltig inför det mesta och orkar liksom inte engagera mig...

Ojdå, det här blev ett jättelångt inlägg; det var ju inte meningen att tråka ut er med min sorgehistoria... Jag ville egentligen bara säga godnatt och upplysa er om att min klocka ringer kl 05.20 imorgon bitti... Godnatt!

1 kommentar:

Helen sa...

Ah gumman gört!!! Det är inte egoistiskt! Du kanske hittar dig själv igen! Kramar om i massor