lördag 17 augusti 2013

Ååååhhhhh.....

Ni som känner mig vid det här laget vet att jag älskar att prova nyheter - så fort det kommer ut nån ny chokladsort eller nån "limited edition" av något så MÅSTE jag provsmaka det!
Och se vad som har kommit - Polly med smak av Ahlgrens bilar...

Och jag är mitt uppe i min 100-dagarsutmaning :-(

Men jag lovar er att jag inte ska trilla dit och falla för frestelsen! Jag är faktiskt inte så himla godissugen längre...
Däremot så funderar jag på att göra ett undantag från utmaningen på tisdag och ta en liten bit smörgåstårta och en liten bit Prinsesstårta när vi träffas med familjen efter begravningen... Jag känner att även om man går på diet så måste man kunna få det att funka i sociala sammanhang, och det är ju ingen katastrof om går utanför ramarna vid ett enda tillfälle!
Dagen kommer att vara tillräckligt jobbig ändå utan att behöva krångla till det ytterligare med maten...

Nåja, nyheten om den nya Polly-smaken fick jag hursomhelst reda på hos www.spiderchick.nu

Inga kommentarer: