tisdag 27 augusti 2013

Fortsättning...

På Glädje slöt ännu fler arbetskamrater upp så vi var sammanlagt 18 stycken som satte oss ner för att äta gott och umgås...
Jag beställde in Toast Skagen till förrätt, hängmörad oxrygg till varmrätt och mjölkchokladmousse till efterrätt, men tyvärr så fick jag åka hem efter två tuggor av förrätten :-(

Jag började att få huvudvärk på Arenan, men fick en Citodon av Helena och trodde att det skulle hjälpa... När vi kom fram till Glädje eskalerade dock huvudvärken till migrän, så M fick packa in barnen i bilen och åka ner till stan med två Treo åt mig!
MEN det blev inte bättre utan jag började att kallsvettas och må illa och skaka, så efter två tuggor av min Toast Skagen så fick jag inte ner en smula till utan trodde att jag skulle behöva springa på toaletten och spy...
Jag fick helt enkelt avboka varmrätten och efterrätten, och ringa till M som fick packa in ungarna i bilen igen och komma och hämta mig!

Nu har jag gått ner och lagt mig och känner mig lite bättre, fast jag mår fortfarande illa och har huvudvärk :-(

Så jävla typiskt!!!

Jag tror att anledningen till migränen är en kombination av att jag fastade igår, har ätit och druckit lite för lite idag samt den varma bastun på relaxen...

Men jag hoppas att mina kolleger får en underbar kväll på Glädje och att Sandra får ett underbart bröllop och ett lyckligt liv med sin blivande man ;-)

Godnatt allihopa!

Inga kommentarer: