måndag 26 augusti 2013

Första fastedagen avklarad ;-)

Jag bestämde mig som sagt för att prova på 5:2 idag, och det har gått jättebra! Jag kände mig lite halvtung i huvudet i eftermiddags och nu ikväll så känner jag mig lite svag och torr i munnen, men jag är absolut inte hungrig...

Jag drack en kopp te till frukost, åt en dubbel portion köttsoppa till middag och blandade ihop en protein-chokladpudding till kvällsmat. Sen drack jag en kopp te med 2 msk mjölk framför Idol. Och utöver detta så har jag druckit 3 glas Pepsi Max...

Egentligen så hade jag tänkt att äta 2 kokta ägg med 2 tsk Kalles randiga nu ikväll också för att komma upp till 500 kalorier, men jag kände att det inte behövdes.

Nu ska jag gå ner och lägga mig! Nästa fastedag blir på torsdag, tror jag...

1 kommentar:

Evvvelyn sa...

Duktig du är! Jag kör också på torsdag :)