måndag 21 juli 2008

Viktklubb.se

Det har gått käpprätt åt helv....e med vikttänkandet idag, och slunkit ner både Werthers kolor, miniplopp, en mazarin och en chokladsockerkaksbit... Fy, vad jag är dålig på att skärpa till mig när det väl gäller! Men samtidigt har jag ju erkänt att jag inte har känt mig motiverad till hundra procent, och då går det bara inte...
MEN, däremot såg jag en annons från Viktklubb.se att de har ett erbjudande nu, där man får gå 2 och betala för 1. Man betalar alltså 298 kr/2 för de första tre månaderna och sen fortlöpande 79 kr i månaden. Det låter ganska bra tycker jag, men samtidigt är jag ju lite skeptisk till allt som inte är Viktväktarna. Hmm, är det någon som har testat viktklubben någon gång och har något att säga om det? Please, jag behöver goda råd! Det jag känner att jag inte orkar med just nu är att väga och mäta allting jag äter, men det kanske man gör med deras metod också?
Jag fyllde i att jag ville gå ner 15 kg och frågade när jag kunde nå målet, och då stod det att om jag följde deras rekommendationer så kunde jag gå ner alltihop lagom tills den 3 november!!! Det tycker jag lät helt underbart bra.
Vad tror ni - är det nåt att ha? Det kanske till och med finns någon där ute som vill kämpa TILLSAMMANS med mig och utnyttja erbjudandet?! Skulle vara roligt om det fanns någon som är ungefär där jag är just nu: jag är 157 cm lång och väger (ve och fasa) nästan 70 kg (!).

Ikväll blir det en tidig kväll, så jag går och lägger mig nu. Läser för tillfället del 2 i Stieg Larsson-triologin, och den är såååå jäkla bra!
Godnatt allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
provade det själ för ett par årsen,men jag var inte tillräckligt motiverad,så det rann ut i sanden:(
Men har inte hon Joanna från livsvinst varit/är med där?? Kolla med henne vet jag.
Adressen till henne är:
http://www.livsvinst.se

Kram