söndag 20 juli 2008

Idioterna lurade mig... tror jag...

Det här är alltså min nya jättefina telefon som jag köpte för ett tag sedan och som gick sönder efter några dagar, men igår fick jag ju en ny som tur var... Men jag tror helt ärligt att idiotförsäljaren i butiken gav mig en begagnad telefon första gången!
Anledning till min misstanke:
när jag fick min nya telefon igår och packade upp den ur förpackningen var det med en liten silvrig karbinhake (heter det så?) som man kan fästa i telefonen för att i sin tur kunna fästa i typ byxorna eller i ett band runt halsen eller liknande, och på den haken som jag fick igår stod det inpräntat Sony Ericsson och så följde det med en svart rem som hörde till. På min "gamla" telefon var det visserligen med en hake, men den var helt blank och till den fick man ingen svart rem. Jag tror alltså att den telefonen jag fick första gången var en telefon som någon hade lämnat in på lagning, och sen hade den personen inte lämnat in den tillhörande haken, utan de tog bara någon annan för att kunna skicka med en. Vad tror ni? Är jag paranoid?

2 kommentarer:

Helen sa...

Thea mår bra en.. skönt det.

ja jag tror nog att sånt kan hända... tror inte du är paranoid.. varför skulle samma sorts telefon se olika ut?? !!
kram

Anonym sa...

Ja du har nog rätt.De kan vara ganska så "ful" de där försäljarne....tyvärr får man väl säga.
Kram