torsdag 17 juli 2008

Imorgon blir det krogen!

Nu har jag haft semester i 1 vecka snart och det måste ju firas på nåt sätt, så imorgon blir det en sväng till krogen med en jobbarkompis som heter Sandra. Det finns ett ställe här i stan som heter Husaren och de har allsång imorgon, och det drar så fruktansvärt mycket folk, så det blir nog jättekul!
Jag har inte varit ute sedan i början på maj heller, så det känns som att det är dags nu. Annars är jag faktiskt inte mycket för vare sig krogliv eller alkohol - det hade ju varit annorlunda om man hade varit singel... Förr var jag ute 1-3 gånger i veckan och drack kopiösa mängder alkohol, men med tanke på att vi har alkoholism i släkten är det nog tur att man inte har något intresse av det längre...
Motivationen till att börja banta är fortfarande noll, men det kommer nog snart! Med tanke på att jag har börjat blogga igen och är ute och inspireras av alla er andra som är så duktiga och går ner i vikt, så smittar det nog av sig på mig också snart. Ska gå fram på stan en sväng imorgon och se om det har kommit någon ny Hälsa- eller Måbra-tidning, så att man får lite bra idéer och inspiration.

1 kommentar:

Helen sa...

Å va kul.. det är ju så kul när det var längesen.. jag vill åsså men just nu håller jag inne på alkoholen men blir det riktigt varmt så kan jag nog inte hålla mig.. Det stor 3 goda kalla Mariestadöl i kylen.... men men dom får vänta till en HET DAG... hoppas du får superkul imorrn
kram kram