torsdag 17 juli 2008

Det här är ju jag...


Hittade den här bilden på någons hemsida (har redan glömt bort vems det var, för jag har surfat runt på typ 100 viktsidor den närmaste timmen), och den är ju sååå klockren! Det är jag till 100%... Visserligen är jag inte lika fet som kvinnan på bilden, men det är så typiskt mig att köpa tidningar och böcker om viktminskning, och läsa allt som står att läsa om det på nätet, och sedan ändå sitta och äta en massa skit under tiden som man försöker komma på vilken metod som passar en själv bäst. Sååå himla typiskt...

Men... Viktväktarna kommer nog ändå alltid att vara "min" metod. Jag klarar uppenbarligen inte av att bara strunta i onyttigheter och äta enligt sunt förnuft, och GI-metoden tycker jag verkar krånglig när man är vegetarian. Intrycket man får när man läser om GI-bantare är ju att de typ lever på stekt bacon och ägg... Men jag vet inte - finns det någon GI-vegetarian där ute i cyberrymden får ni gärna kontakta mig och bistå med goda råd!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha javisst är den klockren:))
Jag har oxå den på min blogg någonstanss och tycker den är bara för härlig!
SÅ där kan jag oxå komma på mig själv med att göra,sitta och äta världens fettbomb och kolla i må bra tidninge:)
Ha det nu så bra och du ska se att din motivation den kommer;)
Kram

Helen sa...

ah den är superbra.. jag är ju så åsså.. har ju såå många såna tidningar.. men jag är som du.. behöver egentligen VV.. men dom finns inte här längre.. för liten håla jag bor i... men men .. jag försöker själv istället då...
kram

Anonym sa...

Den bilden har jag oxå sparat! Tycker den är väldigt talande o väldigt typiskt mej!
Ex sitta o se "Du är vad du äter" o samtidigt snaska gosaker...

Skönt att se att man inte är ensam om att bete sej så... :)