fredag 18 juli 2008

Ingen utgång idag...

Nej, partyhumöret sjönk som en sten i havet redan igår kväll, så nu skiter jag i krogen idag! Har laddat upp med chips och cola istället... Och det är så jävla typiskt mig att börja tröstäta med en gång - men sån är jag...

Nu ska jag gå in och bada med Alva och sen blir det nog en tidig kväll. Igår gick jag och la mig strax innan kl 20.00 och låg och läste till kl 00.00 - jag läser en fruktansvärt bra bok för tillfället och kan bara inte sluta läsa när jag väl har börjat. Jag läser "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson, och den kan jag varmt rekommendera! När jag började läsa den tyckte jag att den var jäkligt seg och var nära att ge upp flera gånger, men nu tillhör den en av favoriterna. Det var ungefär samma sak när jag plöjde "DaVinci-koden" - den var också jädrans seg i början men utvecklades verkligen under tiden och blev asbra!
På tal om böcker så har Denise Rudberg släppt en ny bok som heter... ÅSE!!! Det heter ju jag... gissa om jag ska köpa den!?!

Ha en trevlig kväll allihopa där ute och tack för alla uppmuntrande inlägg!
Avslutar med ett litet passande citat för tillfället:

"Karlar är som köttfärs - hälften nöt och hälften svin".

1 kommentar:

Helen sa...

va tråkigt att du inte är på humör för party... bra citat.. hahaha