lördag 19 juli 2008

Snart grillfest!

Om ca 30 minuter ska vi på grillfest hemma hos mamma och hennes man, och det ska bli jättemysigt! Hoppas det inte blir regn bara... Som tur är så viktväktar jag inte nu, för det vankas potatissallad, grillad vegetarisk ostschnitzel, läsk och marängtårta... Mums!

Har pratat ut med M också, men vet inte riktigt hur det blir mellan oss i framtiden. Vi är osäkra på vart vi har varandra och har VÄLDIGT svårt att få våran vardag att funka. Vi får avvakta lite grann och känna oss fram, och förhoppningsvis kommer vi fram till en bra lösning...
Förut erbjöd han sig i alla fall att ta Alva en sväng, så jag kunde åka fram till stan själv i några timmar, och det var så himla skönt! Man behöver få vara för sig själv ibland, och samla tankarna. Träffade brorsan över en kopp kaffe också, och det gjorde susen!

Jag vet inte om jag berättade att min nya telefon blev kolsvart och stendog vid 2 tillfällen på bara ca 2 veckor, så jag lämnade in den idag och fick en ny. Det är därför inlägget nedanför det här existerar - jag var ju tvungen att kolla så att jag kunde mms:a till bloggen med den. Och det funkade ju alldeles utmärkt! Tack och lov! Men tyvärr var alla kontakter och allt jag hade skrivit in i kalendern borta, så jag har lite att göra de närmaste dagarna.

Nej, nu är det dags att göra sig iordning för festen. Skriver nog mer ikväll!

Inga kommentarer: