torsdag 7 januari 2016

Träning idag igen...

Förstår ni vilken träningsvärk jag har!?! Ha ha, jag är som en gammal 90-åring i kroppen...

Idag gick jag hur som helst 5 km på bandet och sen gjorde jag några enkla övningar på två olika maskiner.
Nackdelen med träning för mig är att jag ALLTID får en blåsa UNDER tån bredvid lilltån...på båda fötterna... Och då gör det så ont när jag trampar ner, så jag felbelastar foten och får jätteont vid utsidan av fotknölen också... Och det spelar ingen roll vilka skor eller strumpor jag använder :-(
Jag hade lätt kunnat tänka mig att betala typ 5000:- för ett par skor om de garanterade att jag slapp blåsorna - jag älskar ju att gå! Och både idag och i tisdags sprang jag till och med litegrann i intervaller! Synd att blåsor UNDER fötterna ska hindra en... Det vore ju bättre om de satt på hälen för då kunde man använda skavsårsplåster och så...

Nu har jag inte tid att skriva mer - 5 timmars dokumentärserie-tittande väntar ;-)

Inga kommentarer: