söndag 31 januari 2016

Nöjd, trots allt...

Igår överskred jag min dagsranson med 399 kalorier och hamnade på 1764... Det tycker jag är himla bra gjort ändå, med tanke på att bara alkoholen jag drack innehöll 1004 kalorier! Och överskottet lär jag ju dessutom ha dansat bort ;-)

Idag mår man ju inte prima direkt! Låg kvar i sängen till kl 14.30, gick upp och käkade lite pizza och har gått ner och lagt mig igen... Har haft världens huvudvärk och mått illa, men inte spytt i alla fall.

Jag förfestade ju med en folköl i badet, och när Camilla kom hit delade vi på en Bacardi breezer och en flaska vin - efter vinet sluddrade vi båda två ;-)
Ute köpte jag bara två öl...

Billingehus 40+ är inget jag tänker besöka igen! Jag kände bara igen 2 f d kollegor från Maxi och en pappa till ett barn på Noels dagis; medelåldern var väl typ 55 år... Jag och Camilla hade dock jävligt kul, garvade åt folk och släppte loss på dansgolvet! Och när Bagar'n kom drog festen igång på riktigt - vilken kung han är ;-)

Inga kommentarer: