söndag 24 januari 2016

Spanien - here we come!!!

Jag fick ju som sagt ett ryck igår... Och bokade en resa till Mallorca...

Jag och M har varit tillsammans i 15 år och aldrig varit utomlands ihop. Ungarna är 5 och 9 och har aldrig fått flyga. Jag kände helt enkelt att det var dags ;-)

Tanken var att jag skulle boka in en resa i november när jag fyller 40 år (!), men så tänkte jag att vi ju lika gärna kunde åka i april och låta Alva fira sin 10-årsdag där.

Sagt och gjort - nu har jag bokat en vecka på Sunwing Alcudia Beach inklusive transfer och Sunwing inclusive (frukost 7 dagar, lunch och middag 5 dagar), övernattning på Landvetter hotell natten innan avfärd (flyget går klockan sju på morgonen) samt långtidsparkering. Och ringt till mitt försäkringsbolag och förhört mig om gällande reseförsäkring.

Nu ska vi bara fixa pass till allihopa också...

Inga kommentarer: