söndag 10 januari 2016

Igår och idag...

Igår eftermiddag/kväll bokade jag, brorsan, lillebror och "farsan" bord på O'learys, käkade hamburgare och kollade på fotboll tillsammans - supermysigt... När vi var klara skulle M komma och hämta oss, och råkade backa in i grannens bil - bye bye, semesterpengar (undrar hur mycket vi får betala i självrisk!?!) Nåja, det är ju bara pengar...skönt att ingen blev skadad...

Idag tog vi sovmorgon och sen mötte vi upp brorsan och hans två barn vid Karstorp och åkte pulka. (Och precis innan dess köpte jag mitt livs första termobyxor i vuxen ålder)... Efter pulkaåkningen åkte vi hem till oss och käkade pizza och slappade, och nu ikväll har jag och Markus kollat på dokumentären The Imposter - helt sjuk...

Imorgon kör skola, jobb och dagis igång igen efter flera veckors ledighet, och det är ju med blandade känslor måste jag säga! Jag känner mig väldigt tveksam till mitt val av utbildning för tillfället, och måste nog fundera på en hel del andra grejer i mitt liv också... Det är mycket nu...

Men nu är det dags att försöka sova, så godnatt ;-)

Inga kommentarer: