fredag 1 januari 2016

Champagne-skål

Jag och M brukar ju alltid skåla in det nya året med päroncider, men i år slog vi på stort och delade på en miniflaska champagne som Marie trollade fram ur gömmorna...

Noel somnade tjugo i tio och Alva klockan elva...

Imorgon packar vi in oss i bilen och åker hem igen...med blandade känslor, som vanligt! Det skönaste är att det är ett nytt år - en nystart...

Har ni några nyårslöften?

Jag börjar med en sockerfri månad, men hoppas att den håller i sig längre... Jag ska dessutom försöka ta mig ut på en 30-minuters promenad varje dag, och jag ska hålla på mindre med mobilen och ägna mer tid åt barnen!

När det gäller mitt dietande så har jag inte bestämt mig för om det blir LCHF eller kaloriräkning än, så jag börjar med det förstnämnda och ser hur det utvecklar sig... Jag ska även vara med i en 8-veckors viktutmaning på Facebook (Rivstart 2016), och det ser jag fram emot ;-)

Men nu ska jag sova - vi hörs imorgon!

Inga kommentarer: