fredag 22 januari 2016

Fredag kväll

Sådär, nu ligger båda ungarna i sina sängar, värmeljusen är tända, Pepsi Max:en är upphälld och jag har lagt mig bekvämt under en filt i soffan... Nu blir det reprisen av gårdagens Sveriges Mästerkock och efter det de två sista avsnitten av Bloodline :-)

Och hela köksbordet är belamrat med skolpapper; jag håller på med en inlämningsuppgift i arbetspsykologin som jag tänkte försöka göra klart i helgen och skicka in... Det skulle vara så skönt att få det gjort innan praktiken...

Provet i dag gick för övrigt väldigt bra! Jag vet med mig att jag missade en glosa, men annars tror jag att jag satte det... Nåja, läraren lovade att rätta det så fort som möjligt, så jag återkommer med resultatet...

I går kom förresten beskedet att min skola får bidrag till utbildningen till Medicinsk sekreterare i ytterligare tre år och de utökar även klassantalet till 35 elever, så är det någon som är sugen på att söka utbildningen - go for it!!!

Gå in på:  www.skovde.se och sök på medicinsk sekreterare ;-)

Ps: jag fick ett fel på rättstavnings-testet...

Inga kommentarer: